فوم پاششی پلی یورتان

فوم پاششی پلی یورتان SPF یک پلاستیک اسپری شده است که که می تواند به شکل عایق مداوم و یا به عنوان یک سد در مقابل هوا روی دیوار , سقف , در گوشه ها و تمام سطوح منحنی عمل کند. پلی یورتان از مخلوط شدن و واکنش شیمیای مایع های خاص در محل کاری برای ساخت فوم ایجاد می شود. مایع ها به سرعت در هنگام مخلوط شدن با هم واکنش می دهند و تا کل سطح تماس , شیار ها را پوشش دهد این واکنش ادامه می یابد و این عایق می تواند رطوبت و بخار را سد کرده و جلوی نفوذ آنرا بگیرد. عایق پلی یورتان با قدرت بالای مقابله با انتقال حرارتش شناخته می شود و یک راه کار بسیار موثر برای جلوگیری از کاهش نفوذ هواهای ناخواسته در بین درز ها و مفاصل و شکاف های ایجاد می کند.

انواع فوم پاششی پلی یورتان

در اینجا سه نوع اصلی از SPF ها وجود دارد که می توان برای عایق بندی و مصارف دیگر مورد استفاده قرار گیرد :
چگالی بالا : معمولا برای استفاده های خارجی و کاربرد های سقف مورد استفاده قرار می گیرد.
چگالی متوسط : معمولا برای استفاده متوسط , پر کردن حفره های داخلی , اتاق های زیر شیروانی مورد استفاده قرار می گیرد.
چگالی کم : اغلب برای پر کردن منافذ داخلی و سقف زیر شیروانی مورد استفاده قرار می گیرد.

فوم های پاششی پلی یورتان چگالی متوسط و چگالی بالا معمولا فوم های سلول باز نامیده می شوند زیرا ساختار سلولی آن شامل حفره های کوچک می شود که قابلیت خشک کردن و انعطاف پذیری را فراهم می کند .
هر محصول خصوصیات منحصربفردی دارد که یک پیمانکار حرفه ای SPF می تواند به شما کمک کند تا کدامیک از آنها را انتخاب کند و کدام نوع برای کدام ساختمان و آب و هوا و مصرف مناسب تر است غیر از ساختار خود فوم یک تفاوت دیگر به نحوه ساخت و نصب آن بر می گردد.

سیستم اصلی شامل موارد زیر می شود :
۱- فشار-بالا , تو جزء فوم
۲- فشار پایین , دو جزء فوم SPF

فشار-بالا , تو جزء فوم

اغلب برای عایق کاری یک ناحیه بزرگ در ساختمان جدید یا در بازسازی دیوار ها و سیستم سقف ها استفاده می شود . برای یک کاربرد فشار-بالا spf یک و دیگر که در اجزاء و مصارف هوا و دیگر موارد در کنار ساختمان استفاده می شود .

فشار پایین دو جزءSPF

یا استوانه قابل تعویض کوچکتر , سیستم قابل حمل که می تواند برای محل های کوچک تا اندازه متوسط استفاده شود . این تیپ عایق معمولا برای عایق کاری دور داکت ها , الکتریکی , نفوذ لوله ها , لبه تیرچه ها , و تعمیرات سقفی مورد استفاده قرار گیرد . هر دو فوم فشار-بالا و فشار-پایین توسط پیمانکار اپری کننده فوم انجام می شود.

فرم سفارش محصول